Decizii ale Consiliului Facultăţii de Teologie
Consiliul Facultății, PV05.03.2024
Avizareascoaterii la concurs/ promovare a următoarelor posturi didactice, pe perioadă nedeterminată, sesiunea din semestrul al doilea, anul universitar 2023 – 2024, după cum urmează:
NOTĂ
Posturile didactice menționate sunt fundamentate prin procesele verbale aferente încheiate la nivelul departamentelor respective și trec prin mai multe avizări și aprobări, după cum urmează:
Posturile didactice pentru concurs– „Lista cu posturile propuse a fi scoase la concurs (Anexa 1) este avizată de Consiliul facultății și aprobată de decan. Lista, împreună cu extrasele din statele de funcţii, este înaintată de către decan prorectorului de resort, prin registratura universităţii. Lista centralizatoare, cuprinzând propunerile tuturor facultăţilor, este analizată şi avizată, anterior aprobării posturilor de către CA, de o comisie formată din directorul economic, directorul resurse umane, prorectorul de resort şi rector, ținându-se cont de:
a) îndeplinirea cerințelor standardelor ARACIS;
b) istoricul şi dinamica promovărilor și concursurilor din ultimii 4 ani;
c) îndeplinirea criteriilor de calitate instituţionale;
d) situaţia financiară a facultăţilor.”
(Metodologia de ocupare a posturilor didactice și de cercetare pe perioadă nedeterminată în Universitatea „Ovidius” din Constanţa, art. 9. alin. 6).
Posturile didactice pentru promovare– „Lista cu posturile propuse urmează a fi ocupate prin examen de promovare în cariera didactică (Anexa 1), aprobată de CF, împreună cu extrasele din statele de funcţii și analiza de oportunitate, este înaintată prorectorului de resort (responsabil cu activitatea didactică) prin registratura universităţii, de către decanul facultății. Lista centralizatoare, cuprinzând propunerile tuturor facultăţilor, este analizată şi avizată de o comisie formată din directorul economic, directorul resurse umane, prorectorul de resort şi de rector, ținându-se cont de:
a) îndeplinirea cerințelor standardelor ARACIS;
b) istoricul şi dinamica promovărilor și concursurilor din ultimii 4 ani;
c) îndeplinirea criteriilor de calitate instituţionale;
d) situaţia financiară a facultăţilor”.
(Metodologia privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică la Universitatea „Ovidius” din Constanța, art. 10. alin. 4).
Consiliul Facultății, PV26.02.2024
Președinte:Prof. univ. dr. Moise Bogdan
Membri: Prof. univ. habil. dr. Tucă Nicușor
Lect. univ. dr. Chircalan Ionuț
Membri supleanți: Conf. univ. dr. Vasile Adrian
Lect. univ. dr. Spanache Florin
Consiliul Facultății, PV20.02.2024
Cu mențiunea faptului că Consiliul de Administrație al UOC este cel care stabilește posturile care vor fi scoase la concurs pentru fiecare facultate, în urma analizei:
Consiliul Facultății, PV07.02.2024
Consiliul Facultății, PV30.01.2024
Consiliul Facultății, PV19.01.2024
Președinte: Pr. Prof. univ. dr. Moise Bogdan;
Membri: Pr. Lect. Univ. Dr. Murariu Marius Constantin,
Baltaru (Gherghe) Angela Ramona;
Membri supleanți: Pr. Lect. univ. dr. Spanache Florin;
Câmpanu Cristian – Cătălin.
Președinte: Arhim. Conf. Univ. dr. Mitu Costel;
Membri: Lect. univ. dr. Chircalan Ionuț;
Matei Ionuț Vlăduț;
Membri supleanți: Pr. Asist. univ. dr. Popescu Nicolae;
Bota Bogdan-Lucian-Dimitrie.
Criterii de acordare a punctajelor pentru studenții care se încadrează la categoria rezultate deosebite obținute la învățătură/ activități extracurriculare și/sau voluntariat, în cadrul organizat al UOC
Punctaj pentru obținerea unui loc în taberele studențești pentru implicarea în activități extracurriculare și/sau voluntariat, în cadrul organizat al UOC:
Nr. ctr. | Etape | Termene | Calendar |
Depunere cereri pentru obținerea unui loc |
| 22 – 24.01.2024 | |
Lista provizorie |
| 25.01.2024 | |
Anunț privind întrunirea comisiei în vederea selecției beneficiarilor, în data de 26.01.2024, sala de Consiliu a Facultății de Teologie, Campus – corp A, ora 12 00 | cu cel puțin 2 zile înainte | 23.01.2024 | |
Perioada de analiză și selecție/repartizare locuri (PV de selecție) |
| 26.01.2024 | |
Contestații | 72 de ore | 29 – 31.01.2024 | |
Soluționarea contestațiilor Listă intermediară |
| 01.02.2024 | |
Întâlnire Comisiei de selecție cu beneficiarii locurilor de tabără (Redistribuirea locurilor, după caz) |
| 02.02.2024 | |
Listă finală |
| 05.02.2024 | |
Trimiterea și semnarea documentelor la Comisia Centrală |
| 06 - 07.02.2024 | |
Transmiterea documentelor către CCS/ CCSS Tei |
| 08.02.2024 |
Consiliul Facultății, PV10.01.2024
Consiliul Facultății, PV20.12.2023
Consiliul Facultății, PV29.11.2023
Nr. crt. | Facultatea | Domeniul de licență | Programul de studii universitare de licență | Acreditat/ Autorizat provizoriu (A/ AP) | Forma de învățământ (IF/ ID/ IFR) | Coordonator program de studii (funcție, nume, prenume) |
1. | Teologie | Teologie | Teologie ortodoxă pastorală | A | IF | Pr. Conf. univ. dr. Bălan Corneliu-Dragoș |
2. | Teologie ortodoxă didactică | A | IF | Pr. Lect. univ. dr. Gyulai Mureșan Iosif | ||
3. | Teologie ortodoxă asistență socială | A | IF | Pr. Prof. univ. dr. Tucă Nicușor | ||
4. | Muzică | Muzică religioasă | A | IF | Pr. Lect. univ. dr. Gyulai Mureșan Iosif |
Nr. crt. | Facultatea | Domeniul de masterat | Programul de studii universitare de masterat | Tipul de masterat (profesional/ cercetare/ didactic) | Forma de învățământ (IF/ ID/ IFR) | Coordonator program de studii (funcție, nume, prenume) |
1. | Teologie | Teologie | Pastorație și viață liturgică | cercetare | IF | Pr. Prof. univ. dr. Tucă Nicușor |
2. | Exegeză biblică | cercetare | IF | Pr. Conf. univ. dr. Bălan Corneliu-Dragoș | ||
3. | Teologie - Studii juridico-canonice ale celor trei religii monoteiste (mozaică, creştină şi islamică) | cercetare | IF | Pr. Prof. univ. dr. Tucă Nicușor | ||
4. | Teologie ortodoxă. Strategii de comunicare | cercetare | IF | Pr. Conf. univ. dr. Bălan Corneliu-Dragoș | ||
5. | Managementul turismului religios | cercetare | IF | Pr. Lect. univ. dr. Gyulai Mureșan Iosif |
Nr. crt. | Facultatea | Domeniul de masterat | Programul de studii universitare de masterat | Tipul de masterat (profesional/ cercetare/ didactic) | Forma de învățământ (IF/ ID/ IFR) | Responsabil domeniu de studii (funcție, nume, prenume) |
1. | Teologie | Teologie | Pastorație și viață liturgică | cercetare | IF | Pr. Prof. univ. dr. Tucă Nicușor |
2. | Exegeză biblică | cercetare | IF | |||
3. | Teologie - Studii juridico-canonice ale celor trei religii monoteiste (mozaică, creştină şi islamică) | cercetare | IF | |||
4. | Teologie ortodoxă. Strategii de comunicare | cercetare | IF | |||
5. | Managementul turismului religios | cercetare | IF |
Nr. crt. | Facultatea | Nume și prenume | Programul de studii universitare | Anul de studiu | Statut (membru în CF, CA, SENAT) |
1. | Teologie | Baltaru (Gheorghe) Angela - Ramona | Teologie ortodoxă. Strategii de comunicare | II | membru în CF |
2. | Ciobanu Andrei - Florin | Teologie ortodoxă pastorală | III |
| |
3. | Matei Ionuț - Vlăduț | Teologie - Studii juridico-canonice ale celor trei religii monoteiste (mozaică, creştină şi islamică) | II | membru în CF | |
4. | Sutaru (Nasta) Mihaela | Teologie ortodoxă. Strategii de comunicare | I |
|
Menționăm faptul că Taxele de școlarizare și criterii de selecție pentru concursul de admitere 2024 sunt cele aplicate concursului de admitere 2023 cu modificări privind valoarea taxei de școlarizare, pentru anul I de studiu, an universitar 2024 – 2025, cf HCF din data de 04.10.2023, după cum urmează:
Consiliul Facultății, PV23.11.2023
Consiliul Facultății, PV14.11.2023
Nr. crt. | Nume și prenume | Statut1 |
Prof. Univ. Dr. Bogdan Moise | președinte | |
Lect. Univ. Dr. Ionuț Dura | cadru didactic | |
Lect. Univ. Dr. Florin Spanache | cadru didactic | |
Matei Ionuț Vlăduț | student | |
Arhim. Cosma Mitu | angajator |
[1] Președinte, cadru didactic, student, angajator.
Consiliul Facultății, PV01.11.2023
În cadrul Facultății de Teologie a UOC, acordarea de burse și alte forme de sprijin material pentru studii universitare de licență și masterat se realizează, în anul universitar 2023 – 2024, potrivit Regulamentului propriu privind acordarea de burse și alte forme de sprijin material pentru studii universitare de licență și masterat al Universității „Ovidius” din Constanța, postat pe site-ul universității ( https://www.univ-ovidius.ro/images/2021/carta_si_regulamentele/17j/Reg%20burse.pdf)și afișat la avizierul facultății, precum și OM 6463/2023.
Modul de repartizare a burselor va fi evidențiat într-un proces verbal semnat de Comisia de acordare a burselor de la nivelul facultății, în care se vor consemna următoarele:
Bursele de performanță, categoria I.ase acordă (ca urmare a fondului de burse limitat) doar pentru prima medie de la fiecare an de studiu, cu excepția anului I de la toate programele de studii de licență /masterat, ținându-se seama de următoarele criterii, în cazul situațiilor de egalitate de medii: la ciclul de studii de licență: media ponderată a anului universitar precedent, media la concursul de admitere, media examenului bacalaureat; la ciclul de studii masterale: media ponderată a anului universitar precedent, media la concursul de admitere, media la licență, media anilor de studii de licență, media examenului de bacalaureat.
Bursele de performanță, categoria I.b (merit)se acordă în limita fondului de burse repartizat pentru Facultatea de Teologie, proporțional cu numărul locurilor fără taxă de la fiecare an de studiu, pe fiecare program de studii de licență și master, inclusiv anul I, ținându-se seama de următoarele criterii, în cazul situațiilor de egalitate de medii: la ciclul de studii de licență: media ponderată a anului universitar precedent, media la concursul de admitere, media examenului bacalaureat; la ciclul de studii masterale: media ponderată a anului universitar precedent, media la concursul de admitere, media la licență, media anilor de studii de licență, media examenului de bacalaureat.
Bursele socialese acordă în limita fondului de burse repartizat pentru Facultatea de Teologie, într-un cuantum de cel puțin 30% din suma respectivă. În cazul în care totalul burselor sociale nu acoperă acest procent, diferența va fi redistribuită categoriei burselor de performanță.
Bursele speciale(I.c) se acordă în limita fondului de burse repartizat pentru Facultatea de Teologie studenților integraliști și studenților din anul I care îndeplinesc criteriul privind promovabilitatea concursului de admitere, concomitent cu implicarea în activități extra-curriculare și de voluntariat, pe baza punctajului calculat conform Anexei 2b din Regulamentul propriu privind criteriile de acordare de burse și alte forme de sprijin material pentru studii universitare de licență și masterat al UOC și a documentelor justificative în acest sens.
Consiliul Facultății, PV25.10.2023
Consiliul Facultății, PV10.10.2023
Consiliul Facultății, PV05.10.2023
Consiliul Facultății, PV02.10.2023
Consiliul Facultății, PV28.09.2023
Consiliul Facultății, PV22.09.2023
Consiliul Facultății, PV21.09.2023
Consiliul Facultății, PV18.09.2023
Consiliul Facultății, PV21.07.2023
Consiliul Facultății, PV19.07.2023
Consiliul Facultății, PV14.07.2023
Consiliul Facultății, PV12.07.2023
Consiliul Facultății, PV06.07.2023
Componența comisiilor de examinare va fi aceeași ca în sesiunea iunie 2023.
Consiliul Facultății, PV13.06.2023
Consiliul Facultății, PV08.06.2023
Consiliul Facultății, PV25.05.2023
Consiliul Facultății, PV19.05.2023
Consiliul Facultății, PV02.05.2023
Consiliul Facultății, PV28.04.2023
Consiliul Facultății, PV25.04.2023
Consiliul Facultății, PV06.04.2023
Consiliul Facultății, PV27.03.2023
Consiliul Facultății, PV13.02.2023
Consiliul Facultății, PV28.02.2023
Consiliul Facultății, PV21.02.2023
Consiliul Facultății, PV13.02.2023
Consiliul Facultății, PV09.02.2023
Consiliul Facultății, PV31.01.2023
Consiliul Facultății, PV26.01.2023
Consiliul Facultății, PV07.12.2022
Consiliul Facultății, PV11.11.2022
Consiliul Facultății, PV04.11.2022
Consiliul Facultății, PV31.10.2022
Consiliul Facultății, PV26.10.2022
Consiliul Facultății, PV25.10.2022
Consiliul Facultății, PV18.10.2022
Consiliul Facultății, PV06.10.2022
Preşedinte: Pr. Prof. univ. dr. Bogdan Moise - decan
Membri: Mihaela Alina Hagea – secretar șef facultate
Conf. univ. dr. Olimpia Varga
Pr. Lect. Univ. Dr. Ioan Rusu
Matei Ionuț Vlăduț – student
Supleanți: Lect. Univ. Dr. Florin Spanache
Toader Nicolae - student
Președinte: Conf. Univ. Dr. Costel Mitu
Membri:Lect. Univ. Dr. Florin Spanache
Lect. Univ. Dr. Valentin Istrati
Consiliul Facultății, PV30.09.2022
Consiliul Facultății, PV26.09.2022
Consiliul Facultății, PV19.09.2022
Documentele pot fi consultate la departamentele respective.
Consiliul Facultății, PV13.09.2022
Consiliul Facultății, PV06.09.2022
Consiliul Facultății, PV25.07.2022
Modificările sunt valabile doar pentru ziua de 25.07.2022.
Consiliul Facultății, PV23.07.2022
Consiliul Facultății, PV19.07.2022
Consiliul Facultății, PV21.06.2022
Consiliul Facultății, PV07.06.2022
Calendarul activității de verificare antiplagiat:
Consiliul Facultății, PV27.05.2022
COMISIA TEHNICĂ
Președinte:
Pr. prof. univ. dr. Bogdan Moise
Secretar :
Pr. lect. univ. dr. Ionuț Holubeanu
Informatician:
Asist. univ. dr. Ionuț Chircalan
Membri:
Conf. univ. dr. Carmen Ciornea
Lect. univ. dr. Olimpia Varga
Arhid. lect. univ. dr. Ioan Dura
Secretar șef facultate - Mihaela Alina Hagea
Membri supleanți:
Pr. lect. univ. dr. Ioan Valentin Istrati
Pr. asist. univ. dr. Lucian Costea
COMISIA PENTRU INTERVIUL MOTIVAȚIONAL (LICENȚĂ)/PROBA ORALĂ DE CONCURS PRIVIND TESTAREA CUNOȘTINȚELOR SPECIFICE DOMENIULUI (MASTERAT)
Președinte:
Pr. prof. univ. dr. Bogdan Moise
Membri:
Pr. prof. univ. dr. Dumitru Dănuț Popovici
Arhim. conf. univ. dr. Costel Mitu
Membri supleanți:
Pr. conf. univ. dr. George Daniel Petrov
Pr. lect. univ. dr. Florin Spanache
Nr. crt. | Etape | Termene | Calendar |
. | Studenții transmit coordonatorului |
| 7-16.06.2022 |
2. | Coordonatorul transmite comisiei |
| Până cel târziu 17.06.2022 |
3. | Comisia încarcă lucrarea | 3 zile (maxim) | Până cel târziu 18.06.2022 |
4. | Platforma emite raportul | 1 zi (maxim din cele 3 + 1) | Până cel târziu 19.06.2022 |
5. | Comisia comunică coordonatorului rezultatul | 5 (maxim 3 zile + 2) | Până cel târziu 20.06.2022 |
6. | Coordonatorul analizează raportul | în maxim 48 ore | Până cel târziu 22.06.2022 |
7. | Coordonatorul elaborează avizul de admis/respins și îl transmite studentului | în maxim 24 ore | Până cel târziu 23.06.2022 |
8. | Comisia redactează un tabel cu procentele și îl predă comisiei de examinare | cu 2 zile înainte de susținere | Până cel târziu 24.06.2022 |
9. | Examenul de licență/disertație |
| 27/28.06.2022 |
Consiliul Facultății, PV17.05.2022
Consiliul Facultății, PV04.05.2022
Consiliul Facultății, PV05.04.2022
Parteneriatele respective au ca scop susținerea activității didactice, de cercetare și, în special, a practicii de specialitate în cadrul programelor de studii ale facultății
Consiliul Facultății, PV29.03.2022
Consiliul Facultății, PV14.03.2022
Consiliul Facultății, PV25.02.2022
Consiliul Facultății, PV24.02.2022
Consiliul Facultății, PV22.02.2022
Consiliul Facultății, PV14.02.2022
Consiliul Facultății, PV11.02.2022
Consiliul Facultății, PV08.02.2022
Consiliul Facultății, PV02.02.2022
Consiliul Facultății, PV19.01.2022
Consiliul Facultății, PV11.01.2022
Președinte: Pr. Prof. Univ. Dr. Nicuțor Tucă - DTP;
Membri: Pr. Conf. Univ. Dr. Dragoș Bălan - DTBS;
Pr. Lect. Univ. Dr. Iosif Gyulai Mureșan – DASTD.
Președinte: Arhim. Conf. Univ. Dr. Costel Mitu - DTBS;
Membri: Conf. Univ. Dr. Nina Stănescu -DTP;
Pr. Lect. Univ. Dr. Marius Murariu – DASTD.
Consiliul Facultății, PV13.12.2021
Consiliul Facultății, PV18.11.2021
Licență:
Master:
Programele de studii respective se regăsesc pe pagina web a DSAMC – Calitate si integritate la secțiunea PilotQ/Modul resurse instituționale - asigurarea calității, în listele privind expirarea adeverințelor de validare a calificărilor.
Consiliul Facultății, PV05.11.2021
Consiliul Facultății, PV01.11.2021
Consiliul Facultății, PV22.10.2021
Consiliul Facultății, PV15.10.2021
Departamentul de Teologie biblică și sistematică:
Departamentul de Teologie practică:
Departamentul de Artă sacră și Teologie didactică:
Menționăm că aceste propuneri au fost avizate de Consiliului Facultății de Teologie în ședința din 15.10.2021 pe baza referatelor și extraselor din procesele verbale ale consiliilor departamentelor facultății prin care se fundamentează necesitatea scoaterii la concurs a posturilor respective după cum urmează:
Consiliul Facultății, PV07.10.2021
TOP – Dumitru Carabaș
TOD – Carmen Ciornea
TOAS – Nina Stănescu
MR – Ion Iulian Dumitru
EB – Costel Mitu
PVL – Nicușor Tucă
SCJ – Cătălina Mititelu
SC – Dragoș Bălan
MTR – Iosif Gyulai
Consiliul Facultății, PV 01.10.2021
Consiliul Facultății, PV 25.09.2021
Consiliul Facultății, PV 21.09.2021
Consiliul Facultății, PV 17.09.2021
Consiliul Facultății, PV 16.09.2021
Consiliul Facultății, PV 11.09.2021
Consiliul Facultății, PV 07.09.2021
Consiliul Facultății, PV 02.09.2021
Consiliul Facultății, PV 31.07.2021
Aprobarea candidațiilor admiși în sesiunea iulie 2021 care au solicitat înmatricularea într-un an superior ca urmare a absolvirii sau frecventării de studii superioare, conform 6.4.3.art. 2 din Procedura privind înmatricularea, exmatricularea și reînmatricularea studenților la studii de licență, masterat și doctorat/rezidențiat.
Consiliul Facultății, PV 23.07.2021
Departamentul de Teologie practică:
Departamentul de Artă sacră și Teologie didactică:
Consiliul Facultății, PV 21.07.2021
Consiliul Facultății, PV 14.07.2021
Calendarul sesiunii:
Înscrieri: 01-06.09.2021
Susținerea probelor: (modul fundamental; modul de specialitate; susținerea lucrării de licență – pentru ciclul de licență/susținerea disertației – pentru ciclul de masterat): 07.09.2021
Consiliul Facultății, PV 30.06.2021
1.Aprobarea de principiu a cererii de transfer a numitului Fanea D. Traian Vasile, student pe loc „fără taxă” în anul I la facultatea noastră, specializarea „Teologie ortodoxă pastorală”, privind transferul la Facultatea de Teologie din cadrul Universității „Lucian Blaga” din Sibiu, cu mențiunea că nu beneficiază de locul „fără taxă” respectiv întrucât ierarhizarea pentru anul universitar următor (2021-2022) poate fi întocmită doar după încheierea sesiunii de restanțe.
Consiliul Facultății, PV 07.06.2021
1.Organizarea unei sesiuni extraordinare de restanțe pentru studenții din anii terminali în perioada 22-24.06.2021;
2.Propunerea Consiliului Departamentului de Teologie biblică și Sistematică privind delegarea Lect. Univ. Dr. Ioan Dura în vederea susținerii examenelor în locul PC. Pr. Conf. Univ. Dr. Stelian Manolache, la solicitarea acestuia, din motive de sănătate;
3.Cereri de susținere a examenului de finalizare studii:
-Chiriac I. Elisabeta (TOD, 2020);
-Udrea George Daniel (PVL, 2017);
-Bălănescu Georgian Valentin (TOD, 2020).
Consiliul Facultății, PV 29.05.2021
1.Comisii de concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante, sesiunea iulie, 2021;
2.Comisii pentru examenul de promovare în cariera didactică, sesiunea iulie, 2021;
3.Comisia de soluționare a contestațiilor, sesiunea iulie, 2021;
4.Cerere de susținere a examenului de licență a numitului Boarță Vasile Emilian, absolvent al specializării Teologie ortodoxă pastorală, promoția 2020.
Consiliul Facultății, PV 30.04.2021
1.Revizuirea planurilor de învățământ pentru anul universitar 2021 – 2022 conform calendarului elaborat la nivelul DACIS – UOC (în anexă), potrivit următoarelor referințe:
-respectarea cerințelor și sugestiilor ARACIS făcute cu ocazia ultimei evaluări externe (menținerea acreditării programelor de studii masterale);
-adaptarea planului de învățământ al specializării Teologie ortodoxă didactică în condițiile în care numeroși absolvenți ai acestui program de studii solicită continuare de studii la Teologie ortodoxă pastorală;
-revizuirea planului de învățământ al specializării Teologie ortodoxă – Asistență socială comparativ cu cel al specializării Asistență socială de la FPSE – UOC în vederea respectării OM nr. 6521/2012 privind echivalarea competențelor profesionale și transversale ale absolvenților;
-recalibrarea procentelor disciplinelor (fundamentale/de specialitate/complementare și impuse/opționale conform standardelor ARACIS pentru domeniul Teologie;
-corectarea eventualelor erori materiale;
2.Cerere de susținere a examenului de finalizare studii (disertație) a pr. Axinte Cezar, absolvent al programului de studii masterale Teologie sistematică, promoția 2011;
3.Cerere de susținere a examenului de finalizare studii (licență) a absolventului Țigău Alberto Constantin (Teologie ortodoxă pastorală, promoția 2017).
Consiliul Facultății, PV 23.04.2021
1.Componența Comisiei tehnice pentru concursul de admitere 2021: Președinte – Pr. Prof. Univ. Dr. Bogdan Moise; secretar – Pr. Conf. Univ. Dr. Ionuț Holubeanu; informatician – Asist. Univ. Dr. Ionuț Chircalan; membri – Lect. Univ. Dr. Olimpia Varga, Arhid. Lect. Univ. Dr. Ioan Dura, Pr. Asist. Univ. Dr. Nicolae Popescu, secretar șef facultate Mihaela Alina Hagea; supleanți – Pr. Lect. Univ. Dr. Valentin Ioan Istrati, Pr. Lect. Univ. Dr. Lucian Costea;
2.Componența Comisiei pentru interviul motivațional (licență)/proba orală de concurs privind testarea cunoștințelor specifice domeniului (masterat):
Președinte:
IPS prof. univ. dr. Teodosie Petrescu
Membri:
Pr. prof. univ. dr. Dumitru Dănuț Popovici
Arhim. conf. univ. dr. Costel Mitu
Membri supleanți:
Pr. prof. univ. dr. Nechita Runcan
Pr. lect. univ. dr. Florin Spanache
Consiliul Facultății, PV 19.05.2021
1.Metodologie proprie privind organizarea concursului de admitere la studii de licență și master la Facultatea de Teologie, sesiunile iulie și septembrie 2021;
2.Calendarul admiterii 2021;
3.Aprobarea modificărilor aduse planurilor de învățământ conform extraselor din procesele verbale ale Consiliilor departamentelor (îndrumări ARACIS, verificarea procentelor pe categorii de discipline, corectarea erorilor materiale);
4.Cerere de susținere a examenului de finalizare studii (disertație) a absolventului Lazăr Claudiu Adrian, (Exegeză biblică, promoția 2020);
5.Cerere de susținere a examenului de finalizare studii (licență) a absolventului Negoiță Gheorghiță Andrei (Teologie ortodoxă pastorală, promoția 2012).
6.Metodologie proprie privind organizarea examenelor de finalizare a studiilor în învățământul superior – examene de licență și disertație – în cadrul Facultății de Teologie - 2021;
7.Comisiile de examinare în cadrul examenelor de finalizare a studiilor în învățământul superior – examene de licență și disertație;
8.Păstrarea acelorași procente admise privind împrumuturile neautorizate constatate în cuprinsul lucrărilor de licență și disertație ca în anul universitar precedent, la 40% respectiv 30%; perioada de verificare a lucrărilor cu programul anti-plagiat se stabilește între 02.06 – 19.06.2021;
9.Susținerea restanțelor și a diferențelor de către studenții din anii terminali se va putea face începând cu data de 24.05.2021;
10.La restanțe și examenele de diferență notele se vor trece, după examinarea on-line, de către cadrul didactic titular de disciplină în mod fizic, pe cataloagele existente la secretariat.
Consiliul Facultății, PV 09.03.2021
1. Scoaterea la concurs (promovare și titularizare) a posturilor didactice vacante conform referatelor și extraselor anexate.
Consiliul Facultății, PV 02.03.2021
1.Înființarea unui nou program de studii de licență, domeniul „Arte”, specializarea „Artă sacră” (direcția de studiu Conservare și restaurare);
2.Solicitare privind crearea unui nou standard specific la nivelul ARACIS în vederea înființării programului de studii universitare de licență „Teologie islamică pastorală (TIP)”, în contextul dezbaterilor avansate în acest sens cu factorii de decizie.
Consiliul Facultății, PV 16.02.2021
1.Se aprobă cererea de transfer a numitei Pelin M. Mariana de la specializare Teologie ortodoxă – Asistență socială, anul I, la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială din cadrul Universității din București, începând cu semestrul al doilea al anului universitar curent;
2.Se aprobă Planul strategic pe perioada 2021-2024;
3.Se aprobă componența Comisiei de cercetare la nivelul facultății: Pr. Prof. Univ. Dr. Nicușor Tucă – președinte; Pr. Conf. Univ. Dr. Dragoș Bălan și Pr. Lect. Univ. Dr. Iosif Gyulai Mureșan – membri; Pr. Conf. Univ. Dr. Vasile Adrian – membru supleant.
Consiliul Facultății, PV 26.01.2021
1.Cadre didactice propuse să beneficieze de gradație de merit în urma concursului susținut conform calendarului, începând cu 2021:
•Pr. Prof. Univ. Dr. Tucă Nicușor – 897.23 puncte;
•Pr. Conf. Univ. Dr. Bălan Corneliu Dragoș – 722,01 puncte;
•Pr. Prof. Univ. Dr. Runcan Nechita – 510,23 puncte;
•Pr. Conf. Univ. Dr. Mititelu Cătălina – 497,09 puncte;
•Lect. Univ. Dr. Stănescu Nina – 444,70 puncte;
•Pr. Lect. Univ. Dr. Gyulai Mureșan Iosif – 358.99 puncte;
•Pr. Lect. Univ. Dr. Dura Ioan – 356,84 puncte;
2.Referat privind cererile studenților care nu au putut susține forme de verificare din motive tehnice, cu propunerea de a fi examinați în sesiunea curentă;
3.Referat privind studenții de la specializarea Teologie ortodoxă pastorală care au frecventat cursurile și au participat la colocvii/examene la alte discipline opționale decât cele unde se aflau înscriși.
Consiliul Facultății, PV 23.12.2020
1.Stabilirea componenței comisiei de evaluare în vederea acordării gradațiilor de merit: președinte – IPS Prof. Univ. Dr. Teodosie Petrescu; membri – Pr. Conf. Univ. Dr. Ionuț Holubeanu; Pr. Lect. Univ. Dr. Ioan Valentin Istrati; supleant: Arhim. Conf. Univ. Dr. Vasile Miron.
2.Desemnarea unui cadru didactic responsabil cu colectarea, centralizarea si transmiterea datelor privind raportarea cercetării în vederea evaluării instituționale: Pr. Prof. Univ. Dr. Nicușor Tucă.
Consiliul Facultății, PV 18.11.2020
1.Completarea listei cu reînmatriculări, prelungiri de școlaritate, întreruperi de studii, exmatriculări, treceri în an superior, aprobată în CF din 20.10.2020 cu trecerea în anul al III lea a studentului Iliuc G. Serafim de la Teologie ortodoxă didactică.
2.Transformarea locului de rrom de la specializarea Teologie ortodoxă – Asistență socială, anul al III-lea, în loc de român bugetat, cu mențiunea că locul s-a eliberat prin exmatricularea studentului rrom care îl ocupa, în urma transformării fiind ocupat conform ierarhizării.
Consiliul Facultății, PV 19.10.2020
1. Stabilirea coordonatorilor programelor de studii din cadrul FT, după cum urmează:
Nr. crt. | Programul de studii universitare de licență/master | Coordonator program de studii (funcție, nume, prenume) |
1 | Teologie ortodoxă pastorală | Pr. conf. univ. dr. Vasile Adrian |
2 | Teologie ortodoxă didactică | Pr. prof. univ. dr. Runcan Nechita |
3 | Teologie ortodoxă-Asistență socială | Pr. prof. univ. dr. Tucă Nicușor |
4 | Muzică religioasă | Pr. prof. univ. dr. Moise Bogdan |
5 | Pastorație și viață liturgică | Pr. prof. univ. dr. Tucă Nicușor |
6 | Exegeză biblică | Pr. lect. univ. dr. Dragoș Bălan |
7 | Studii juridico-canonice ale celor trei religii monoteiste | Pr. prof. univ. dr. Tucă Nicușor |
8 | Teologie ortodoxă. Strategii de comunicare | Pr. lect. univ. dr. Dragoș Bălan |
9 | Managementul turismului religios | Pr. lect. univ. dr. Iosif Gyulai Mureșan |
2. Stabilirea responsabililor domeniilor de masterat din cadrul FT, după cum urmează:
Nr. Crt. | Domeniul de masterat | Programul de studii universitare de masterat | Responsabil domeniu de studii (funcție, nume, prenume) |
1. | Teologie | Teologie. Pastorație și viață liturgică | Pr. prof. univ. dr. Tucă Nicușor |
2. | Teologie | Teologie. Exegeză biblică | Pr. lect. univ. dr. Dragoș Bălan |
3. | Teologie | Teologie. Studii juridico canonice ale celor trei religii monoteiste | Pr. prof. univ. dr. Tucă Nicușor |
4. | Teologie | Teologie ortodoxă. Strategii de comunicare | Pr. lect. univ. dr. Dragoș Bălan |
5. | Teologie | Teologie. Managementul turismului religios | Pr. lect. univ. dr. Iosif Gyulai Mureșan |
3. Componența CEAC la nivelul Facultății de Teologie:
Președinte: Prof. Univ. Dr. Nechita Runcan;
Membri: Lect. Univ. Dr. Ioan Dura;
Lect. Univ. Dr. Florin Spanache;
Reprezentant studenți: Matei Ionuț Vlăduț;
Reprezentant al angajatorului: Arhim. Cosma Mitu, vicar administrativ al Arhiepiscopiei Tomisului.
4. Experți evaluatori interni – studenți:
- Matei Ionuț Vlăduț, TOP II;
- Manole Marius Daniel TOP IV;
- Gherghe Angela TOD I;
- Alexa Barzecu Elisabeta MTR I.
5. Stabilirea unui criteriu de departajare pentru situațiile de egalitate privind ocuparea ultimului loc bugetat în toți anii de studiu, cu excepția anilor I.
Se propune ca și criteriu de departajare media de la bacalaureat.
6. Îndrumători de an pe anul universitar 2020 – 2021:
Anul de studiu | Specializarea/programul de studii masterale | Îndrumător(i) de an |
I | TOP | Pr. conf. univ. dr. Ionuț Holubeanu |
TOD | Pr. lect. univ. dr. Murariu Marius | |
TOAS | Pr. lect. univ. dr. Varga Olimpia | |
MR | Pr. prof. univ. dr. Roman Valeriu | |
MASTER | Arhid. lect. univ. dr. Ioan Dura | |
II | TOP | Pr. conf. univ. dr. Vasile Adrian |
TOD | Pr. lect. univ. dr. Rusu Ioan | |
TOAS | Pr. asist. univ. dr. Maxim Vlad | |
MR | Arhid. asist. univ. dr. Alexiuc Bogdan | |
MASTER | Pr. lect. univ. dr. Popescu Gheorghe | |
III | TOP | Pr.prof.univ.dr.Popovici Dănuț |
TOD | Conf. univ. dr. Mititelu Cătălina | |
TOAS | Pr. lect. univ. dr. Stănescu Nina | |
MR | Pr. prof. univ. dr. Moise Bogdan | |
IV | TOP | Pr. prof. univ. dr. Runcan Nechita |
7. Reînmatriculări, prelungiri de școlaritate, întreruperi de studii, exmatriculări, treceri în an superior, conform documentului din anexă.
8. Repartizarea disciplinelor opționale s-a realizat după următoarele criterii, conform regulamentului și în condițiile programului cu publicul în modul on-line:
- La anul I TOP, cele trei pachete de opționale au repartizate în ordinea disciplinelor din plan, pe grupe de studiu (1-3), situația fiind adusă la cunoștința studenților, după care s-au operat modificări în funcție de solicitările primite;
- Anii II, III, IV TOP – pe bază de cerere datată trimisă pe mail-ul facultății.
Consiliul Facultății, PV 13.10.2020
1.Urmare solicitării conducerii UOC, CF al FT înaintează următoarele propuneri privind Concursul pentru ocuparea posturilor didactice vacante pe durată nedeterminată și examenul pentru promovarea cadrelor didactice:
-Departamentul de Teologie biblică și sistematică, poz. 8, conf. (promovare); poz. 15 lect. (concurs);
-Departamentul de Artă sacră și Teologie didactică, poz. 7 conf. (concurs); poz. 12 lect. (promovare).
2.Comisia de burse a Facultății de Teologie, an universitar 2020-2021:
Președinte: Pr. Prof. Univ. Dr. Bogdan Moise;
Membri: Mihaela Alina Hagea – secretar șef facultate;
Lect. Univ. Dr. Olimpia Varga;
Pr. Lect. Univ. Dr. Ioan Rusu;
Matei Ionuț Vlăduț – student.
Supleant: Pr. Lect. Univ. Dr. Gheorghe Popescu;
Ifrim Victor – student.
Consiliul Facultății, PV 02.10.2020
1. Se aprobă numirea în funcția de prodecan ca urmare a consultării Consiliului Facultății, conform art. 28, alin. 1 din Metodologia de desemnare a prorectorilor, de selectare și numire a decanilor și desemnare a prodecanilor din UOC, a PC Pr. Prof. Univ. Dr. Nechita Runcan.
Consiliul Facultății, PV 17.09.2020
1.CF aprobă ocuparea postului de conferențiar, poziţia 7, din statul de funcţii al Departamentului de Artă Sacră și Teologie Didactică în urma concursului de promovare susținut de Pr. lect. univ. dr. Holubeanu Ionuț.
Consiliul Facultății, PV 11.09.2020
1.Avizarea candidaturilor de participare la concursul pentru ocuparea funcției de decan în mandatul 2020 – 2024, conform metodologiei în vigoare;
2.Stabilirea modului de desfășurare a activității didactice începând cu 01.10.2020: on line.
Consiliul Facultății, PV 05.11.2018
Consiliul Facultății, PV 25.10.2018
Consiliul Facultății, PV 23.10.2018
Consiliul Facultății, PV 10.10.2018
Consiliul Facultății, PV 28.09.2018
Consiliul Facultății, PV 25.09.2018
Consiliul Facultății, PV 17.09.2018
Consiliul Facultății, PV 26.07.2018
Consiliul Facultății, PV 23.07.2018
Consiliul Facultății, PV 17.07.2018
Consiliul Facultății, PV 14.06.2018
Consiliul Facultății, PV 06.06.2018
Consiliul Facultății, PV 02.05.2018
Consiliul Facultății, PV 19.03.2018
Consiliul Facultății, PV 23.02.2018
Consiliul Facultății, PV 05.02.2018
Consiliul Facultății, PV 16.01.2018
Consiliul Facultății, PV 07.11.2017
Consiliul Facultății, PV 12.10.2017
Consiliul Facultății, PV 20.09.2017
Consiliul Facultății, PV 13.09.2017
Consiliul Facultății, PV 06.09.2017
Consiliul Facultății, PV 04.07.2017
Consiliul Facultății, PV 22.06.2017
Consiliul Facultății, PV 31.05.2017
Consiliul Facultății, PV 08.05.2017
Consiliul Facultății, PV 13.03.2017
Consiliul Facultății, PV 22.02.2017
Consiliul Facultății, PV 31.01.2017
Consiliul Facultății, PV 20.01.2017
Consiliul Facultății, PV 18.11.2016
Consiliul Facultății, PV 03.11.2016
Consiliul Facultății, PV 31.10.2016
Consiliul Facultății, PV 21.09.2016
Consiliul Facultății, PV 13.06.2016
Consiliul Facultății, PV 02.06.2016
Consiliul Facultății, PV 30.05.2016
Consiliul Facultății, PV 16.05.2016
Consiliul Facultății, PV 05.05.2016
Consiliul Facultății, PV 18.04.2016
Consiliul Facultății, PV 23.03.2016
Consiliul Facultății, PV 04.02.2016
Consiliul facultății, PV nr.2/ 27.02.2013
Consiliul facultății, PV nr.1/ 14.01.2013
Consiliul facultății, PV nr.7/ 23.10.2012.
Consiliul facultății, PV nr.6/ 20.09.2012
Consiliul facultății, PV nr.5/ 11.09.2012
Consiliul facultății, PV nr.4/ 20.06.2012
Consiliul facultății, PV nr.3/ 06.06.2012
Consiliul facultății, PV nr.2/ 02.05.2012
Consiliul facultății, PV nr.1/ 03.04.2012
ADMITERE
FINALIZARE STUDII
ORAR
STRUCTURĂ
STUDENȚI
CONFERINȚE


